O odoslaní objednávky Vás vždy informujeme e-mailom.
Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžete sledovať stav vašej objednávky
Objednávku je ešte možné zmeniť pred jej vyexpedovaním telefonicky alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch. Radi Vašu objednávku doplníme/upravíme.
Reklamácie
K reklamácii je potrebné dodať:
Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu spolu s fotografiami reklamovaného tovaru na adresu reklamacie@gardenhouse.sk
Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom termíne, zo zákona do 30 dní.
Reklamovaný tovar nám pošlite na našu kontaktnú adresu:
Gardenhouse s.r.o.,
Záhradné centrum – Ožďany,
980 11 Ožďany
Áno, spotrebiteľ (zákazník) môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.