FAQ

Nenašli ste odpoveď na otázku, ktorú ste hľadali?

Zavolajte

+421 917 188 654

Napíšte nám

obchod@gardenhouse.sk

Objednávky

O odoslaní objednávky Vás vždy informujeme e-mailom.
Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžete sledovať stav vašej objednávky
Objednávku je ešte možné zmeniť pred jej vyexpedovaním telefonicky  alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch. Radi Vašu objednávku doplníme/upravíme.

Reklamácie

K reklamácii je potrebné dodať: Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu spolu s fotografiami reklamovaného tovaru na adresu reklamacie@gardenhouse.sk
Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom termíne, zo zákona do 30 dní.
Reklamovaný tovar nám pošlite na našu kontaktnú adresu: Gardenhouse s.r.o., Záhradné centrum – Ožďany, 980 11 Ožďany
Áno, spotrebiteľ (zákazník) môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

Zaujímajú vás novinky v našom eshope?

V tom prípade sa prihláste na odber noviniek a zároveň získate zľavu na váš prvý nákup.

V reakcii na situáciu s COVID-19 sme sa rozhodli dočasne deaktivovať platby na dobierku.

COVID-19